piątek, 17 marca 2017

Aktualizacja #1

Witajcie w tym tygodniu aktualizacji.
Co nam przygotowało SSO? Czyżby fabuła? A nie przepraszam, jej chyba się nie doczekamy.
A więc tak jak w tamtym roku... Tęcza. Wow idealo. Serio spodziewałam się czegoś lepszego. W ogóle nie odnowionych arabów albo zadań. Ale nie będę wybrzydzać. W końcu można dostać fajne gifty B).




~ Marg jak zwykle pro

Następnie kiedy postanowiłam rozejrzeć się i poszukać więcej kupek ze tęczą/złotem (już nie ogarniam) nastąpił ten wielki moment kiedy miałam znaleźć ostatnią kupę...
Dziad postanowił gdzieś wyjebał i nie zdążyłam. :)))) Ale cóż, za drugim razem mi się udało. B)

Z tego co się orientuję za każdym razem można szukać złota/tęczy w 10 kupkach a w każdej z nich po 10 kawałków.

Po szukaniu miałam aż sto tej tęczy. Zdziwiłam się, ponieważ nawet siano dobija tylko 50.

W tym temacie mogę umieścić jedynie przedmioty, które można zdobyć ( przynajmniej niektóre )










~ Targ. Ha ha odwieczna tradycja, ostatnio zachwiana zmianą ustawienia koni na targu. Chyba teraz będzie ten drugi wariant prawda? Już nawet sama się w tym nie orientuję.

~ Zapowiedź Tygodnia Mody Jorvik
Będę to przeżywać już trzeci raz w moim SSOwym życiu, ale zawsze jestem ciekawa czy Raptor strzeli jakąś nową nutkę.

To na tyle
Do zobaczenia!~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz